• Срп
  • Eng
Časopis Kultura
  • О Часопису
  • Бројеви
  • Претрага
  • Вести
  • Преводи
  • Редакција
  • Медији о часопису
  • Контакт
  • Птретрага
  • Menu Menu
  • О Часопису
  • Бројеви
  • Претрага
  • Вести
  • Преводи
  • Редакција
  • Медији о часопису
  • Контакт
Ви сте овде: Насловна1 / Публикације2 / КРЕАТИВНИ СЕКТОР У ЕКОНОМСКИМ ИСТРАЖИВАЊИМА...

КРЕАТИВНИ СЕКТОР У ЕКОНОМСКИМ ИСТРАЖИВАЊИМА

Тема текста: Креативни сектор - контуре новог модела развоја

Кључне речи:
  • економика културе
  • креативни сектор
  • студије учинака

Аутор текста: Христина Микић

Рад се бави генезом истраживања креативног сектора, посебно у англосаксонским земљама. У првом делу рада анализира се хронологија истраживања креативног сектора као економског феномена у САД, укључујући и друштвено-политички контекст у коме су конкретна истраживања настајала, као и утицај ових студија на развој научних дисциплина и промишљање о креативном сектору. У другом делу рада, разматра се генеза истраживања креативног сектора у Великој Британији, друштвено-економски контекст ових истраживања, као и ефекти истраживања на мењање улоге, значаја и смисла креативног сектора у науци. Циљ рада је да прикаже основне концепте економских истраживања сектора, критичке дебате и феномене повезане са овом облашћу.

Култура бр.128 / 2010

Преузмите број
Преузмите текст
  • Подели на Facebook
  • Подели на Twitter
  • Подели на LinkedIn
  • Подели на мејл

Контакт

Адреса: Риге од Фере 4, Београд

Фиксни телефон: +381 11 2637 565

Факс: +381 11 2638 941

Електронска пошта: info@zaprokul.org.rs

Услови коришћења

Scroll to top