СПЕКТАКЛ И МЕДИЈСКА КУЛТУРА
Тема текста: Културе ритмова и спектакла
Кључне речи:
- Велики брат
- интернет
- интернет и Фејсбук
- лепота
- медијска култура
- мис света
- реклама
- спектакл
- Фејсбук
- фотографија
Аутор текста: Ратко Божовић
У средиште своје анализе аутор ставља визуелне теорије Ги Дебора, Мишела Фукоа и Жана Бодријара да би показао у каквом су односу реалност, медијска култура и спектакл. У медијима и спектаклу виртуелна стварност се препознаје као темељна претпоставка савремене комуникације, њених предности и њених слабости. У настојању да уђе у визуелни свет, аутор је превредновао неколико битних културолошких концепата медијске сфере и обрадио у сажетој форми појмове релевантне за суштину разумевања визуелног у визуелној култури.