• Срп
  • Eng
Časopis Kultura
  • About
  • Journals
  • Search
  • News
  • Guidelines
  • Translations
  • Redaction
  • Contact
  • Search
  • Menu Menu
  • About
  • Journals
  • Search
  • News
  • Guidelines
  • Translations
  • Redaction
  • Contact
You are here: Home1 / Texts2 / ABUSE OF WOMEN IN TELEVISION AND EXTERNAL ADVERTISEMENT

ABUSE OF WOMEN IN TELEVISION AND EXTERNAL ADVERTISEMENT

Text topic: Decoding Image

Key words:

Text author: Нада Торлак

Овај рад обрађује актуелну и значајну тему тржишног комуницирања, и то онај аспект који се тиче огласа и оглашавања, посебно злоупотребе жена у том процесу. Жена је у огласима представљена на различите начине (стереотипно: супруга – мајка, домаћица или декоративно, као украсни предмет), често се акценат ставља само на поједине делове њеног тела, што можемо видети на сваком кораку, почевши од билборда до огласа у дневној и периодичној штампи, као и на телевизији. Тако се женско тело употребљава у најразличитије сврхе, а најешће без разлога, без икакве везе са производом: у огласима за пиво, аутомобилске гуме, аутомобиле. Кад оглашивачи немају бољи начин, али ни маште ни морала, своје производе најчешће продају уз слику лепог женског тела, иако ти исти производи нису намењени нежнијем полу.

Journal No.125 / 2009

Download journal
Download text
  • Share on Facebook
  • Share on Twitter
  • Share on LinkedIn
  • Share by Mail

Contact

Address: Rige od Fere 4, Beograd

Phone: +381 11 2637 565

Fax: +381 11 2638 941

Еmail: info@zaprokul.org.rs

Terms and conditions

Scroll to top