• Срп
  • Eng
Časopis Kultura
  • About
  • Journals
  • Search
  • News
  • Translations
  • Redaction
  • Contact
  • Search
  • Menu Menu
  • About
  • Journals
  • Search
  • News
  • Translations
  • Redaction
  • Contact
You are here: Home1 / Texts2 / IDENTITY CREATION, CITY BRENDING

IDENTITY CREATION, CITY BRENDING

Text topic: Cultural Identities of the Cities

Key words:
  • brand
  • identity

Text author: Ана Васиљевић

Познати и успешни, градови су одувек у нашим мислима повезивани с одређеним квалитетом, обећањем, атрибутом. Свет је од предантичког времена имао своје метрополе, градове на чији би се помен будила интересовања, стварале представе код оних који у њима никада нису били. Тај једноставни атрибут, који нам ствара представу о граду, може да има велики утицај на одлуке људи, било да је реч о туристичкој посети одређеном граду или опредељењу за будуће место становања. Одлуке које доносимо у том тренутку делимично су рационалне, делимично емоционалне. На који начин на њих можемо да утичемо? Како, уопште, настају митови о градовима? Град овде посматрамо као одређену врсту производа чији идентитет желимо да креирамо, како бисмо га јасно издвојили од осталих „конкурената“, јер он данас функционише, пре свега, као субјект на слободном тржишту. У свету се спроводе читаве маркетиншке кампање и креирају имиџ стратегије градова, јер је одавно јасно да је то оно што ствара повољну заинтересованост за наш град.

Journal No.122-123 / 2009

Download journal
Download text
  • Share on Facebook
  • Share on Twitter
  • Share on LinkedIn
  • Share by Mail

Contact

Address: Rige od Fere 4, Beograd

Phone: +381 11 2637 565

Fax: +381 11 2638 941

Еmail: info@zaprokul.org.rs

Terms and conditions

Scroll to top