• Срп
  • Eng
Časopis Kultura
  • About
  • Journals
  • Search
  • News
  • Guidelines
  • Translations
  • Redaction
  • Contact
  • Search
  • Menu Menu
  • About
  • Journals
  • Search
  • News
  • Guidelines
  • Translations
  • Redaction
  • Contact
You are here: Home1 / Texts2 / MEDIA CULTURE IN THE SHADOW OF MEDIA ECONOMY – “THE MONEY THAT MAKES PRO...

MEDIA CULTURE IN THE SHADOW OF MEDIA ECONOMY – “THE MONEY THAT MAKES PROGRAMS OR PROGRAMS THAT MAKE MONEY”

Text topic: Studies

Key words:

Text author: Драган Никодијевић

Некада су у теоријским разматрањима друштвене улоге медија доминирале теме везане за васпитни, идеолошки и пропагандни утицај медија. За разлику од ранијих времена, данас се о медијима више говори као о подручју интензивних комерцијалних и профитних активности него као о чиниоцима и средствима културног развоја. Све је очигледније да некадашњу политику и праксу, које су се залагале за афирмацију и ширење медијске културе, наткриљује сенка економске експлоатације медија. Будући да се данашња медијска пракса све више валоризује са становишта економске ефикасности, теоријска интересовања се постепено измештају ка питањима економске експлоатације медија.

Journal No.124 / 2009

Download journal
Download text
  • Share on Facebook
  • Share on Twitter
  • Share on LinkedIn
  • Share by Mail

Contact

Address: Rige od Fere 4, Beograd

Phone: +381 11 2637 565

Fax: +381 11 2638 941

Еmail: info@zaprokul.org.rs

Terms and conditions

Scroll to top