• Срп
  • Eng
Časopis Kultura
  • О Часопису
  • Бројеви
  • Претрага
  • Вести
  • Упутство
  • Преводи
  • Редакција
  • Медији о часопису
  • Контакт
  • Птретрага
  • Menu Menu
  • О Часопису
  • Бројеви
  • Претрага
  • Вести
  • Упутство
  • Преводи
  • Редакција
  • Медији о часопису
  • Контакт
Ви сте овде: Насловна1 / Публикације2 / БРЕНДИРАЊЕ ДРЖАВА И НАЦИЈА

БРЕНДИРАЊЕ ДРЖАВА И НАЦИЈА

Тема текста: Истраживања

Кључне речи:
  • бренд
  • диференцирање
  • имиџ
  • Србија

Аутор текста: Дејан Дашић

Све већи број земаља схвата важност и неопходност брендирања своје државе, бригу о сопственом имиџу и репутацији. Увидевши да се добра репутација и позитиван имиџ одражава не само на туристичку посету, већ и на инвестиције, производе, добијање разних спортских и културних манифестација и др., државе у последње време све више посвећују пажњу овој проблематици. Оснивају се посебне агенције и институти који користе најсавременије маркетиншке методе, користећи интегрисане маркетиншке канале за сопствену промоцију. Владе које желе ребрендирати своју државу, поправити имиџ и изградити нов позитиван идентитет морају имати јасну визију шта желе, где се тренутно налази њихова држава, где желе да буду и пробају да интегришу све радње, политике и комуникацију ка остатку света. Србија је, са великим закашњењем, схватила колики је и какав стварни утицај лобирања и ангажовања лобистичких кућа у припремању и доношењу важних одлука на међународној политичкој сцени, уз велике економске и политичке штете које је делом претрпела у последње две и по деценије.

Култура бр.139 / 2013

Преузмите број
Преузмите текст
  • Подели на Facebook
  • Подели на Twitter
  • Подели на LinkedIn
  • Подели на мејл

Контакт

Адреса: Риге од Фере 4, Београд

Фиксни телефон: +381 11 2637 565

Факс: +381 11 2638 941

Електронска пошта: info@zaprokul.org.rs

Сва права задржана | Часопис Култура

Scroll to top