• Срп
  • Eng
Časopis Kultura
  • О Часопису
  • Бројеви
  • Претрага
  • Вести
  • Упутство
  • Преводи
  • Редакција
  • Медији о часопису
  • Контакт
  • Птретрага
  • Menu Menu
  • О Часопису
  • Бројеви
  • Претрага
  • Вести
  • Упутство
  • Преводи
  • Редакција
  • Медији о часопису
  • Контакт
Ви сте овде: Насловна1 / Публикације2 / ПР И МЕДИЈИ: ПЕРСОНАЛНИ ИМИЏ И МЕДИЈСКИ УЗОРИ...

ПР И МЕДИЈИ: ПЕРСОНАЛНИ ИМИЏ И МЕДИЈСКИ УЗОРИ

Тема текста: Савремени медији и ПР

Кључне речи:
  • индикатор популарности
  • креирање имиџа
  • медијска социјализација
  • медијски модели
  • некритичка идентификација
  • некритична идентификација

Аутор текста: Јелена Радовић Јовановић

Идентитет савременог човека постаје све сличнији имиџу пласираном у јавност путем медија. Присуство у медијима је императив прилагођавања стандардима успешности и метод изласка из анонимности. Креирање нових лица одвија се уз помоћ незаобилазног телевизијског медија и нових комуникацијских аудио-видео форми. Конкуренција на тржишту медија налаже борбу за гледаност усмеравајући медијски садржај ка просечном гледаоцу и нижем културном стандарду. Медијска социјализација негативних појава и медијских ликова је опасност која промиче медијском конзументу, јер он тежи да се идентификује са понуђеним узорима или да бар преузме њихов имиџ. Идоли и медијски јунаци нису сви културне иконе. Једина препрека некритичном усвајању понуђених медијских садржаја, имиџа и понуђених матрица понашања јесте могућност селективног избора, која расте упоредо са нивоом образовања медијског потрошача, али и повећањем медијске понуде на тржишту.

Култура бр.139 / 2013

Преузмите број
Преузмите текст
  • Подели на Facebook
  • Подели на Twitter
  • Подели на LinkedIn
  • Подели на мејл

Контакт

Адреса: Риге од Фере 4, Београд

Фиксни телефон: +381 11 2637 565

Факс: +381 11 2638 941

Електронска пошта: kultura@zaprokul.org.rs

Сва права задржана | Часопис Култура

Scroll to top