ДИГИТАЛНА ПРЕЗЕНТАЦИЈА БЕОГРАДСКЕ ФИЛХАРМОНИЈЕ У ПЕРИОДУ ОБУСТАВЕ КОНЦЕРТНИХ АКТИВНОСТИ
Тема текста: Истраживања
Кључне речи:
- COVID-19
- COVID-19Београдска филхармонија
- анализа публике
- Београдска филхармонија
- дигитални медији
- кому- никациона стратегија
- музичко извођаштво
Аутор текста: Јелена Милашиновић
У периоду обуставе концертних активности услед пандемије COVID-19, Београдска филхармонија је целокупну активност пренела у онлајн-сферу (март−јул 2020. године) са циљем да задржи своју публику и да интегрисаном комуникацијом, користећи све дигиталне канале, створи прилику за интеракцију с новом публиком. Истраживање нуди пресек нових пракси на примеру филхармонијских оркестара у периоду који је променио дотадашње парадигме музичког извођаштва и слушалачког искуства, уз напуштање концепта публике као колективног и материјалног и прелазак на дискурзивно сагледавање публике као виртуелног тела. Студија случаја има у фокусу анализу стратегије презентације Београдске филхармоније с циљем да утврди допринос нових искустава, чије комбиновање с традиционалним начином слушања музике у концертној дворани, може резултирати дугорочним развојем пу- блике, односа с јавношћу и унапређењем презентације музичког извођаштва.