• Срп
  • Eng
Časopis Kultura
  • О Часопису
  • Бројеви
  • Претрага
  • Вести
  • Упутство
  • Преводи
  • Редакција
  • Медији о часопису
  • Контакт
  • Птретрага
  • Menu Menu
  • О Часопису
  • Бројеви
  • Претрага
  • Вести
  • Упутство
  • Преводи
  • Редакција
  • Медији о часопису
  • Контакт
Ви сте овде: Насловна1 / Публикације2 / ВЕШТАЧКА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА У МАРКЕТИНГУ

ВЕШТАЧКА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА У МАРКЕТИНГУ

Тема текста: Вештачка интелигенција у култури и медијима

Кључне речи:
  • вештачка интелигенција
  • иновације
  • квалитативна анализа
  • маркетинг
  • потрошачи

Аутор текста: Милош Стојановић, Марија Милојић Станојевић, Владан Мадић

У овом раду разматрају се примена и иновације које вештачка интелигенција као технологије доноси у различитим сегментима маркетинга са фокусом на територију Републике Србије. Рад полази од чињенице да вештачка интелигенција значајно трансформише начине комуникације компанија са потрошачима, начин прикупљања и анализе података, као и креирање персонализованих маркетиншких стратегија. Маркетиншки стручњаци, који у раду не примењују вештачку интелигенцију, имају много тежи задатак да донесу исправне одлуке у односу на њихове колеге који то чине. Из тог разлога у раду су истакнуте предности коришћења вештачке интелигенције у анализи пода така о потрошачима и конкуренцији, персонализацији корисничког искуства и оптимизацији маркетиншких кампања. Квалитативна анализа је спроведена на основу података добијених кроз интервјуе са стручњацима из индустрије оглашавања. Налази овог рада потврђују да вештачка интелигенција као ино вација има велики потенцијал да измени будућност и унапреди индустрију оглашавања.

Култура бр.184 / 2024

Преузмите број
Преузмите текст
  • Подели на Facebook
  • Подели на Twitter
  • Подели на LinkedIn
  • Подели на мејл

Контакт

Адреса: Риге од Фере 4, Београд

Фиксни телефон: +381 11 2637 565

Факс: +381 11 2638 941

Електронска пошта: kultura@zaprokul.org.rs

Сва права задржана | Часопис Култура

Scroll to top